بهبودی - ترک طلایی سیگار

موفق ترین روش ترک سیگار

بهبودی - ترک طلایی سیگار

موفق ترین روش ترک سیگار

نقش روحیه در دوره ترک سیگار

روحیه

good-mood-image

روحیه یکی از مسائل بسیار مهم برای دوره ترک سیگار شما و حتی بعد از آن است. شما برای اینکه بتوانید دوره ترک را با موفقیت طی کنید نیاز به این دارید که روحیه ای بالا و شاداب داشته باشید.

مهم‌ترین عامل وضعیت شما روحیه شماست که در هر لحظه چه احساسی دارید. انسان‌هایی که روحیه عالی دارند می توانند بهتر فکر کنند و دستاوردهای بهتری داشته باشند. و شما هنگامیکه به یک دستاورد زیبا که همان رهایی شما از نیکوتین است میرسید دوباره روحیه شما بالا میرود و این چرخه به همین منوال ادامه پیدا میکند.

البته باید بدانید که این چرخه به‌صورت منفی هم عمل میکند، یعنی اگر شما روحیه ناراحت و غم‌ زده و افسرده ای داشته باشید باعث می شود که شما افکار منفی بکنید و افکار منفی باعث ایجاد دستاوردهای ضعیف و منفی می شود و همین نیز دوباره باعث از بین بردن روحیه شما می شود.

تصویرسازی ذهنی

images-18

در ترک سیگار به‌ کارگیری قدرت تخیل بسیار اهمیت دارد. شما باید خود را یک فرد غیر سیگاری تصور کنید و فواید آن را در ذهن خود مرور کنید. قدرت تصویرسازی ذهنی میتواند شما را یاری کند تا زندگی بدون سیگار را بپذیرید.

باید شما حالتی را تصور کنید که به شما احساس آرامش و توانمندی بدهد. تصور کنید که صبح از خواب پا می شوید و بدون اینکه احساس سیگار کشیدن داشته باشید و بدون آن‌ که سرفه بکنید، به‌ راحتی نفس می کشید و شاداب هستید.

البته شما دیری نمی پاید که یک فرد غیر سیگاری می شوید و خود را در حالیکه به این پیروزی دستیافته‌اید تجسم کنید. این تصویرسازی های کوچک معجزه هایی بزرگ را در زندگی شما ایجاد می کند.

ما برای اینکه بتوانیم شما را در این‌گونه تصویرسازی های ذهنی کمک بکنیم در قسمت فروشگاه  فایل های  تصویرسازی ذهنی و  آرام‌سازی ذهن را ارائه میدهیم. شما میتوانید با مراجعه به صفحه فروش سایت از محصولات ما استفاده نمایید.

آیا شما بی حوصله هستید؟

images-19

معمولاً سیگاری ها کشیدن سیگار را ناآگاهانه انجام می دهند. سیگار هیچ کمکی به رفع خستگی و بی حوصلگی شما نمی کند؛ زیرا شما سیگار را ناآگاهانه می کشید فقط به سیگارهایی بیشتر توجه می کنید که زمان زیادی را برای کشیدن آنها صبر کرده اید.

واقعیت این است که شما بعد از ترک سیگار احساس خلأ در ذهن خود می کنید. زمانی که بیحوصله می شوید هیچ‌چیز نمیتواند این خلأ موجود در ذهن شما را پر کند جز سیگار کشیدن و تغذیه هیولای کوچک!

شما در طی روز پیوسته سیگار می کشید و فقط تعداد کمی از سیگارهایی را که کشیده‌اید به خاطر می آورید مثل سیگار اول صبح یا سیگار بعد از ناهار.

درواقع سیگار به‌طور غیرمستقیم شما را بی حوصله تر می کند. ضعف بدنی و حالت رخوت و سستی را در شما افزایش می دهد. پس مطمئناً نمی تواند در رفع این مشکل کمکی به شما بکند و باعث افزایش آن نیز میشود.

درواقع ما اینجا با یک سری باورهای غلط روبرو هستیم که هم اکنون باید برای تغییر آن اقدام کنیم. به افراد سیگاری خسته نگاه کنید، خواهید دید که هنوز خسته و بیحوصله هستند. با توجه به تجربیات خودم که سال‌ها سیگار مصرف کرده ام به شما اطمینان میدهم که سیگار هیچ کمکی به رفع خستگی شما نمی کند شما با کمی صبر متوجه خواهید شد که بدن شما هیچ نیازی به مصرف نیکوتین ندارد.


منبع: بهبودی - ترک طلایی سیگار

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.